چطور بر ترس از فروش غلبه کنیم ؟

چطور بر ترس از فروش غلبه کنیم ؟

نویسنده : توماس فیلیپس 

ترجمه : مرکز آموزش متن - علیرضا شکوهی

 

چه 20 سال و چه 20 دقیقه از سابقه کار تان در حرفه فروشندگی گذشته باشد ، ترس ، به عنوان جزء لاینفک در فروش ، همراه همیشگی شماست .  در حالی که این طور به نظر می رسد همواره  به خاطر ترس ، فروش ناکام خواهد ماند ، اما باید اذعان داشت که بسیاری از موفق ترین فروشندگان با وجود ترسی مشترک  ، توانسته اند نتایج خوبی را در فروش  برای خود به بار بیاورند . تنها تفاوت فروشندگان موفق با بقیه  در این است که آنها به منظور چیرگی بر این ترس ، به استراتژی  خاصی تمسک می جویند که  این جسارت را به آنها می دهد تا  پا را فراتر گذشته و به سمت موفقیت حرکت نمایند .

اولین گام برای غلبه بر ترس خود از فروش،این است  که خود را در وادی فروش تنها احساس نکنید و باور داشته باشید تنها فروشنده ای نیستید  و نخواهید بود که با این ترس روبرو  مي باشيد . اغلب با چنین نگرشی ،قدرتی در وجودتان نهادینه می گردد که شما را بیشتر به جلو سوق می دهد . 

ادامه مقاله .....

لطفا برای دانلود مقاله رایگان چطور بر ترس از فروش غلبه کنیم ؟ اینجا را کلیک  کنید .

ما را در کانال تلگرام دنبال کنید 

آدرس کانال مرکز آموزش " متن " در تلگرام : mdrtdatir@

و یا برای عضویت در کانال تلگرام اینجا را کلیک کنید 

در صورت تمايل به برگزاري سمينار با حضور استاد عليرضا شكوهي با روابط عمومي مركزآموزش متن تماس حاصل فرماييد.02144470816 

 

 

نظـــــــرات (3)

  1. سعيد نوروزي

    سلام لينک دانلود خرابه لطفا بررسي و نتيجه رو براي بنده ارسال کنيد. نوروزي

  2. علیرضا شکوهی

    سلام جناب نوروزی گرامی ضمن تشکر از پیام تان شما می توانید با استفاده از لینک دانلود ،مقاله "چطور بر ترس از فروش غلبه کنید" جهت دانلود اقدام نمایید با تشکر

  3. پدرام موسوی

    خیلی خوشحال وخرسندم از حضور در جمع عزیزان وعلی الخصوص استاد شکوهی بزرگوار.امیدوارم با سینرژی متقابل عزیزان در رشد و توسعه صنعت بیمه گامهای موثری را برداریم.