5 گام برای تعیین صلاحیت مشتریان

 5 گام برای تعیین صلاحیت مشتریان

هرکسی را نمی‌توان به‌عنوان یک مشتری احتمالی محصول و یا خدمات خود به حساب آورد. اگر شما محصول خود را به افرادی معرفی کنید که بدان نیاز نداشته باشند و یا اینکه استطاعت خرید آن را نداشته باشند، فقط نیروی خود را هدر داده‌اید. بنابراین قبل از  معرفی محصول خود  می‌بایست فرد موردنظر را به لحاظ وجود معیارهای فروش، تعیین صلاحیت کنید.

برای دریافت کامل مقاله لطفا اینجا را کلیک کنید

 

نظـــــــرات (0)

    اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند